Söndag kväll

Hej på er! Bloggar bara en kortis från mobilen. Bor hos min mamma ett tag pga omständigheterna hemma i hyreshuset... Är så jävla förbannad på hyresvärdarna som inte ringer kronofogden. Ring o bestäm ett datum för fan, så dom jävla idioterna försvinner nångång! Ursäkta alla svordomar, är lite frustrerad =) Hur som helst, datorn här har miljoner virus så måste fixa iordning den innan jag törs använda bredbandet här. Blir nog därför inga inlägg på ett tag. Jobbigt att skriva på mobilen! Hihi. Nu kom det en gullig liten nakenhund på 15år o la sig med tassarna runt min hals. Var nog en liten blänkare att jag ska sluta med detta skrivande! Så gonatt för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0