7 juli 2009

Ny design, igen.  Undra hur länge denna kommer hålla innan jag tröttnar igen! :)

Ska bara göra en riktigt kort update, det åskar nämligen inte dåligt ute. Smattrar som fasen. Lite coolt, samtidigt som det är läskigt. Skapliga krafter...

Min syster kommer ikväll med lilla fisen, Nikki. Ska vara voffe-vakt till henne till söndag. Ska försöka ta lite fina kort på henne nu när jag äntligen orkat ladda batterierna till kameran (hihi).

Armani gjorde bus igår. Ett gulligt bus. Jag undrade vad sjutton han höll på med. Han gick ut och in i sovrummet i någon minut, så följde jag efter honom och detta är vad jag fann:



Han gick altså och tog olika strumpor från garderoben och la på rad... Uttråkad? Ja, jag skulle tro det. Han tar igen allt han "missade" när han var sjuk, genom att hitta på, ja, såna här bus. Haha, var så rolig igår på eftermiddagspromenaden. Hästarna som brukar gå och beta en bit bort från mitt hus (som Manny älskar att stå och titta på...) kom gåendes på gatan (Nej, inte själva.), hela 1 METER från honom! Har aldrig sett honom stirra så mycket. Han tittade på hästarna, sen tittade han i hagen och fick inte ihop någonting.

Mer bilder!! Bilder är alltid roligt, tycker jag iallafall :) Mina inlägg är nog rätt tråkiga kanske pga av alla bilder... Men... Äsch!











Nu får det vara nog!! ^^

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har ju fått upp tavlor!!!kan du hjälpa oss?

Mår ARGmani bra nu?

2009-07-08 @ 17:54:56
Postat av: Andréa

Ja, visst är jag duktig?! Jag hjälper, bara jag slipper måla fönster, haha.

Han mår bra, ja! Bättre än någonsin typ, det lär du nog märka på söndag... =)

2009-07-08 @ 22:58:51
URL: http://andrea87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0