Tihi

Dåligt med uppdateringar är minsann!

Har varit full rulle med nya lägenheten. Är snart helt klart faktiskt! Bortsett från att jag inte bestämt mig för om jag ska tapetsera om hallen eller ej... Får se hur det blir när jag satt upp lampor, ev. hylla till skor etc. Hua, vad dyrt det blev på ICA... Första inhandlingen, då jag köpte ALLT. You name it, I bought it.. Iallafall det jag mest behövde. Köpte inte en enda onödig sak dock. Förstår inte hur familjer med många barn får ihop det faktiskt.. Dom får väl inte det heller.

Hur som helst så köpte jag även denna URLÄCKRA tv-bänk. Jag blev kär i den, så jag kunde inte låta bli. Hittade denna bild på nätet av den, så jag hoppas det är ok av fotografen att jag använder den då jag gillar att visa möbler i "hemmamiljö" istället för fula affärs-bilder:



Har slagit bort tanken med barbord och barstolar.. For now iallafall. Vill ha så lite möbler som möjligt. Jag är så sugen på att tapetsera en svart tapet som på bilden här! Det är vitt hos mig nu.. Så tråkigt. Fräscht dock. Men tråkigt med stort T.

Blir snabbis uppdatering bara. Sitter på golvet med den stationära datorn i famnen och fryser arslet av mig. Ingen värme på golvet i morsans hus precis! Hehe.

Ha det gott!!

/Andréa

(Ööööh... Såg precis nu att bilden bara blev halv? Men ni ser ju lite iallafall. Har nog pillat på bloggens design mer än nödvändigt.. Hihi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0