Geez...

Jag kan verkligen inte bestämma mig vad för design jag vill ha på bloggen! Nu är jag här igen, svart. Jag som ville ha vitt och någon färg för att skippa det svarta! Men jag älskar ju svart! Och Armani där han står i fönstret i headern.. Och min älskade skitstora orkidé till vänster som jag köpte för 50 spänn med mitt huvud i.. (haha)

Hur som helst. Kommer ändra mig igen om några dagar! Men i helgen har jag inte tid att sitta framför photoshop. Får hem min nya fina soffa imorgon! Plus att jag ska åka bort med mina matbord, och tunga kartonger när jag ändå har flytthjälp. Har nästan bestämt mig helt nu för att ändå ha mitt svarta glasbord i köket... Och så köpa de där barstolarna jag är SÅ sugen på till vardagsrummet med ett högt, runt bord till. Hade tänkt göra helt tvärtom annars! Ha mitt extremt stora genomskinliga glasbord i vardagsrummet, ha barbord i köket och ha mitt svarta bord som datorbord. Det har jag just nu, perfekt som datorbord. Och snyggt!
 
Såhär ser barstolarna ut jag antagligen ska köpa! något stabilare kanske. Är lite i valet och kvalet om jag ska ha en svart och en röd, eller båda svarta. Den röda är jäkligt fin i färgen!


Nu SOVA! Eller iallafall krypa ner i sängen och försöka... Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Andrea! JAG NJUTER! Jag är såååå lycklig att jag smittade dig så slipper jag känna mig som en fullkomlig idiot alldeles ensam!! ler Kram på dig och Armani!

2009-01-17 @ 21:59:35
URL: http://sleipnerswhip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0