Tisdag

Tjohoooo!

Jag vill ha fler kommentarer... Jag ser ju under statistiken att det är många som läser, men ingen kommenterar. Hm ^^

Hur som! Ville bara lägga in 2 videos sen Sandra och jag var på AC/DC i Ullevi. Har inte lagt in dom förrens nu. Har fler, men får se om jag lägger in dom. Kvalitén är ju inte superbra då jag spelade in med mobilen.




Roligt som satan var det iallafall!
Får så konstiga känslor bara... 4 dagar efter dog Michael Jackson (om det nu är sant... det är något som inte stämmer.) och hans sista konsert i Sverige var just där. Är fortfarande jättesur på morsan att jag inte fick gå. Life goes on ^^

Och här är en supergullig video med Manny och Lilleman. Dom leker i min mammas säng i hennes lilla hus. Eller "dom"... Armani försöker med allt för att Lilleman ska leka med honom, det går inte så bra.


Sötnosar.

Får gäster när som helst, så måste springa! Kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0