Last but not least.

Jag såg precis att jag glömt lägga in dom 2 sista videorna sen vi var i Lejongropen.

Hela remixen "Om Du Var Här / Dom Andra" och halva (slutet) av "Mannen I Den Vita Hatten". Enjoy :)
Det är så synd att YouTube drar ner kvalitén något så grymt som den sidan gör... Kvalitén är faktiskt förvånandsvärt "bra" när man bränner ut på dvd. Hemmabio är nästan ett måste dock, så man får med basen, så det blir lite känsla och inte bara brus.

Hur som helst, så vill jag tillbaka... Underbar kväll.





Måste nästan lägga in ett par bilder igen som jag tog,
även om det är möjligt att jag lagt in dom förut... :)
Okej, det får bli mini-bilder då!

   
   
 
 

Det blev ett Kent-inlägg, vad roligt!

Nu ska jag leka med min hund, sen slänga ner mig i soffan framför en film i det jättetråkiga vädret.

Ha det så gott :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhhhh, dagen kunde inte varit bättre. Vädret kunde inte varit bättre. Sällskapet kunde inte varit bättre. BÄÄÄÄÄST! Va? Vadå? Sa du nått? Kraaamis

2008-09-22 @ 23:22:42
URL: http://sandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0