Ibland är det helt enkelt inte meningen...

... att matte ska få plats i sängen alls.

Men man kan ju inte bli annat än salig när man ser dessa små snuttpluttar ligga och mysa när man ska gå och lägga sig. Matte har helt enkelt börjat ligga längst ute på kanten i 140 sängen, så dom får mysa ifred... Hihi :)

 
 

Och kameran fick följa med häromdagen på Armani's lilla motions-spår.

" -Oh!! Kolla! En.... KOTTE!!!! "




" -Men mamma.... Vänta på mig 'rå!"


Idag är det även min systers födelsedag! Så GRATTIS och puss på 29-årsdagen!!
(Oj... Jag menade förstås "19-årsdagen"... ;) )

 


Och så vill jag gärna avsluta med lite nytagna, finare bilder på min vackra vovve och Lilleman.
 Många bilder idag, men det blir det när man är fotografi-nörd!

     
   

See ya'! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0