Ensam är stark, vilket jävla skitsnack.

Fan vad bra han är då, Markus Krunegård.

Hursomhelst, nu har det gått sådär lång tid igen. Varför har jag en blogg överhuvudtaget när jag inte uppdaterar? Det är frågan... Men det är kul! Så jag tänker iallafall ha kvar den! :)

Kolla läget här då, nu är jag glad. Mina fotografier av Jocke Berg och Martin Sköld på Wikipedia.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Joakim_Berg_(Kent)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Sk%C3%B6ld

Lite stolt kan man få vara ibland, det är ändå Wikipedia. Alla är på Wikipedia.
Eller ja, nästan. Hm...

Blir kortis update idag, mår så fucking dåligt. Mått dåligt i 2 veckor nu ungefär. Det är det "gamla vanliga", men är uppenbarligen inne i en dålig period. Orkar inte stå på benen, dom bär inte. Jag trillar ihop på golvet och så sitter man där och asgarvar och gråter om vartannat. Undra vad som är fel med min kropp egentligen, jag tror inte på alla konstiga svar läkarna ger mig. Jaja, det blir att ta med iPoden som är fylld med bra musik som MGMT's, Krunegård, Ramones, The Cure, Green Day, The Replacements, Morrissey, Kent etc till sängen. Det är bra medicin.

Min söta voffe är också bra medicin. Det är sjukt vad hundar känner när en människa inte mår bra, han vaktar på mig dygnet runt. På nätterna ligger han på mig och stirrar, så fort jag rör mig sätter han sig upp och slickar på händerna. Sötungen. Han har tratt på sig. För ett par nätter sedan märkte jag att han inte kunde sova. Jag tände lampan, så var hela lakanet fullt med blod. Då hade någon slags böld spruckit han tydligen haft på svansen. Den sitter så jäkla dumt för han lutar svansroten mot kroppen hela tiden, och just där är såret. Så det luftar ju aldrig. Lär nog ta ett bra tag innan det läker! Stackarn. Han verkar inte ha ont iallafall, det är huvudsaken.

 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alex

Tja Andréa!

Fan, jag hittade din blogg. Riktigt grymma foton du har tagit! Jag tyckte väl att det var du som var i Lejongropen, hoppandes av lycka när dom spelade "Saker Man Ser" där mitt framför den där Martin Sköld ;) Hehe! Skicka över ett mail, så kanske vi hörs? Vore kul!

Kram på dig! //Alex

2008-09-18 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0