Halkigt, ja.

Detta är ganska obehagligt egentligen... Men jag kunde inte sluta att skratta. Vad tänker den första bilen med? Det går inte att få kontroll över bilen genom att gasa så.





Jag har inte kunnat logga in  här på bloggen på 4 dagar, vet inte varför...?
Har ändå ingenting intressant att skriva... Tråkigt. Det regnar, och jag bakar formbröd. Det håller på att jäsa, så tråkigt att vänta. Man vill att det ska gå till som på tv, in med det, ut efter 1 minut så är det klart! Framtiden är nära ... ;)

Kram kram






Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också baka bröd. Haha. Men snart så är köket klart. Blev dom goda? Då gör du glutenfria nu då eller? Så fina bilder på ´parfym´. Saknar dig och era voffsingar. Kramis

2008-10-10 @ 23:59:25
URL: http://sandraa.blogg.se/
Postat av: Andréa

Ja, din stackare! Hur många veckor har det gått? Dom måste ha kommit halvvägs iallafall! Du får tänka på vad fint det blir när det är klart. Massor av brödbak då! :) Japp, precis. Glutenfritt bröd, var inte det lättaste.. Det blev inte ens en deg, utan att vatten-liknande mojja tack vare specialmjölet. Men gott blev det! Höll på att garva ihjäl mig när det kom ut från ugnen, det såg verkligen ut som en helt vanlig avlång sockerkaka! SJUKT konstig färg... Hihi :) Miss jao twoo! Kram kram

2008-10-11 @ 02:04:31
URL: http://andrea87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0