Måndag

Det är sol ute idag också. Underbart! Är så mysigt när det är lite kallt ute och solen lyser. Ta på sig varma kläder så som dunjacka, halsduk och vantar och ta en promenad med vovven i skogen. Även om jag inte är en jättevän av skogen... Men Manny gillar't! Skönt med så frisk luft som det blir när det är just den här värmen ute.

Är lite trött. Eller mycket trött. Både kroppsligt och i själen. Det händer så mycket just nu som egentligen inte borde existera, men det gör det. Ska inte skriva någonting, mer om det. detta är ändå en ynka blogg på nätet... Men ibland blir det bara för mycket.

Ska ta mig något lätt att äta nu, och mysa ner mig i soffan och titta på an inconvenient truth. Pinsamt att säga: Jag har inte sett den än... Katastrofalt. Men fick den av min bror i lördags, så nu är det god tid att titta på den! Kommer säkert tjuta som en idiot när man ser vad som händer med världen. Väldigt läskigt. Förresten skulle jag ha köpt filmen på ICA häromdagen. Men man var tvungen att köpa två lågenergilampor. Och jag använder enbart lågenergi här hemma (blir galen på människor som inte använder det, lata och bekväma j*****...), så skulle bli massor över. Så blev superglad när min bror kom hem med den! Är riktigt imponerad av Al Gore.

 



Fortfarande pinsamt att jag inte sett den än... Usch mig.
Kram hej! :)

Kommentarer
Postat av: Sandör

Jaa usch dig. Men man mår inget vidare sen :S

2008-11-22 @ 16:18:41
URL: http://sandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0