It's Friday I'm in love...

JA! Det är lördag.. Jag vet. Men det verkade vara något konstigt med bloggen igår? Jag kunde helt enkelt inte publicera mitt inlägg.. Skummigt.



Kan inte riktigt släppa det här med att The Cure inte spelade den (Friday I'm In Love) på Hovet nu i februari... Hm. Dom spelade säkert 30-35 låtar, men den skippade dom? Dubbel-hm..

Skottår! Skottdag! Woo! Woo!
Vad är det egentligen? I don't get it...

Idag är det verkligen VÅR ute! Jag satt ute en stund, och solen värmde faktiskt. Lite, iallafall. Eller också inbillade jag mig det bara. Men hur som helst. Det var skönt. :) Sen gick jag långpromenad i skogen med Armani-plutten, sen busade vi på tomten i ungefär 45 minuter.. Så nu är han TRÖTT! Han gick in i sängen och boom, så somnade han i en väldigt konstig ställning.

Det är fler som tycker det är skönt att solen är framme. Hihi. :)

image171

  

Hihi. Kram hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0