Doh!

Åh hjälp vad dålig jag har varit på att uppdatera senaste veckan.. Bevis på att det inte hänt ett SMACK! Har varit sådär förbannat yr i huvudet igen, så får bli att prata med farbror doktor på tisdag. Utöver extrem värk är yrsel väldigt obehagligt.. Det svartnar för ögonen, så hokus pokus, är jag nere på golvet. Inte bra.. Har en hel del blåmärken, hehe. :) Har hållt i sig så fruktansvärt länge nu, så har väl någon brist i kroppen låter det som. Har inte kunnit äta (lever på nyponsoppa...) på hur länge som helst, så behöver nog NÄRING! Nääääriiiing! Aaaah! Slutgnällt...

Jag behöver lite kent också. Live. Har kent-abstinens. Vill att det ska bli sommar NU och kolla på dom UTE! Wii! Stå längst fram vid staketet och hoppa och skutta och få stora leenden från dom, underbart.



Hörde förövrigt ett fruktansvärt superbt rykte! Om det nu är sant.. Vilket jag innerligt hoppas på. 4 år är alldeles för lång tid.
Green Day's nya album ska komma i november!! Woohoo!
Ny turné till 2009? Då vet jag vart jag är iallafall! :)

image172

Nu blir det film! Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0