Seg Söndag

Huu, vad jag inte är vaken idag.. Ont i bollen, och mår illa. Känns som världens bakfylla, haha. (Nej, jag har ingen bakfylla.) Anledningen är nog lilla älskade skitungen Armani... =) Han måste vara mitt uppe i slyngelåldern. Nätterna är en pina! Jag förstår inte vad det är han vill. Han har fått för sig att han inte ska sova, om en dörr är stängd.. Och jag är totalt tvärtom.. Jag MÅSTE ha en dörr stängd, för att kunna sova. Grejen är att han verkar få ren panik! Har diskuterat med hundkunniga människor.. och alla säger samma sak; -Ignorera honom, det går över. Det är en "grej" han har fått för sig bara. Typiskt valpar! Men man får ju fan noja! Han springer fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Sen börjar han pipa. Och pipa, och gnälla, och pipa. Sen skakar han så hela sängen vibrerar. Sen försöker han gräva sig ut genom golvet. Sen återgår det till att han börjar hyperventilera. Sen låter det som om hjärtat ska hoppa ur halsen på honom. Sen kan han knappt andas för han är så fruktansvärt stressad. Och så ligger man där och ignorerar honom.. Och visserligen har det blivit något bättre.. Efter en vecka!! Men hur länge ska det fortgå? Man blir ju skitnervös. Inatt var värre än någonsin.. Han skulle inte vara någonstans i hela huset, och släpper man ut honom på tomten. Nä, då vill han inte vara där heller. (Nej, han är inte mörkrädd, testat!). Sen klockan SJU imorse, la han sig äntligen ner och somnade i fåtöljen i vardagsrummet.. Men det höll bara en kvart, sen var han igång igen. För han är en sån hund som bara MÅSTE ha hudkontakt när han sover.. Han lägger alltid nosen mot armen, eller tassen över benet så han känner att man är där. Och stackars Lilleman har han varit på hundra gånger inatt och sagt att nåt inte stämmer.. Så Lilleman har legat upp och ner under täcket hela förmiddagen här och sovit stenhårt.. Matte också. För visst fasen går lilla Armani och lägger sig i sängen och sover när klockan är 10!! Hur lugnt som helst!! Vad tusan är det frågan om?! GAAAH!  Han är knäpp.. Men gullig. Men man blir så tokig på honom när han får för sig såna idéer.

WHAT?! Jag har inte gjort nåt...
image112


Iallafall så ska jag krypa ner i soffan med honom (han sover som en bäng nu.. inte så konstigt..) och kolla på P.S I Love You. Jag är ju definitivt inte nåt för "tjejfilmer".. Men denna verkar riktigt, riktigt rolig! Plus att Gerard Butler är med.. Yummy. Han borde göra mycket, mycket mer komedier, han är helt galen! Och Hilary Swank, hon är ju så jäkla rolig..

P.S I Love You trailer

"And now for the P.S I Love You-questions."
"Du, du du du du duuu.. DUUU!"

Gerry intervjuar Hilary
Hilary intervjuar Gerry


Och så lite 300, bara för dom är så roliga. Jag är trött som sagt, då behövs lätt humor!
 Är det bara jag som tycker 60 seconds (Cinemax) har dom allra bästa intervjuerna NÅNSIN?!

Zack: "And now for the 300-questions... They're not 300 it's just........."
Zack Snyder intervjuar Gerry


Enough :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0