Så trött..

Jag är så jäkla trött idag. Har inte vaknat än. Går runt som i en liten drömvärld. Blir att sova tidigt ikväll.. Eller ja, tidigt för mig iallafall. Det är väl nånstans mellan 23:00 - 00.00. Fast.. Det kommer antagligen inte bli så. Nätter är min bästa vän. Älskar nätter.

Månen var väldigt cool förra natten. Undrade vad det var som lyste så otroligt starkt in i mitt rum, under dörrspringan. Då var det månen som var som en jäkla ficklampa rakt i ögonen. Hur fint som helst! Ser att den nästan är lika stark ikväll nu, så ska försöka ta lite pics. :)

Blir kortis update idag.. Orkar inte. Haha. SÅÅ TRÖÖÖTT!! What the hell...

Lite nya foton på min bebis kan jag lägga in dock!

image84

image85

Haha, och så lite foton som visar hans riktig jag! BUS-MONSTER!!

     

  

See ya.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0