"It's fun until someone gets hurt... Then it's hilarious!"

Hehe. Så grymt citat. :)

Nu har jag FINALLY lyckats klura ut hur jag ändrade bakgrundfärgen i mina inlägg.. Jag har bara inte fattat hur fasen jag ska göra.. Hittade inte rätt kodrad, förrens idag!
 
Woo woo!

Det där vita fick man ju migrän av!! Jisses.. Har även gjort en ny liten header. Tog lite kort på min orkidé och swosh, swish så blev det en header! TA-DAH!
Thank someone for Photoshop..!

Min orkidé, ja! Köpte den för 89 spänn!!! Hur billigt är inte det på en skala. Är lite sur på mig själv att jag inte köpte 3 till, bara för att... Den är superstor! Och massor blommor! 9 som är utslagna, plus 4 knoppar som är på G :) Det är det fulaste som finns.. Orkidéer utan blommor. Det är bara massa pinnar överallt. Hihi. :) Har en till här hemma.. Den har blommat KONSTANT i över 2 ½ år. Har varit utan blommor MAX 1 vecka i sträck. Sen har det varit allt mellan 2 - 14 blommor på den. Hur fasen orkar den... 

Varför skriver jag om orkidéer?

Lilleman var som sagt hos veterinären igår med min mamma, jag var icke med.
Stackarn.. Dom var tvungna att söva honom och suga ut allt äckligt var.. Han såg lite groggy ut när han kom hem med en stor tratt på skallen (för att han inte ska slicka). Men söt var han iallafall!!

image75


Måste frisera honom. Han ser ut som en pudel när hans päls växer ut... Även om nakenhundar inte har någon underull som värmer, så tycker man ändå att det kan vara lite skönt för honom på vintern! :)

Lungan var här igår också! (Min syster.. Hon kallar mig för hjärtat, så hon heter lungan för mig. Ibland njuren.) Vi käka en SUPER-god fisksoppa med saffran och på kvällen blev det semlor framför Hairspray . Vet inte hur många gånger jag sett den filmen nu.. Så hysteriskt rolig. Blir så jäkla fascinerad av Nikki Blonsky. En 17-årig (17, då innan Hairspray) tjej som jobbar i en glass-bar, blir superstjärna över en natt för att hon gör ett sånt fantastiskt grymt jobb i den filmen. Vadå äkta skådespelerska! 

Fast Milla Jovovich , Gerard Butler , Jim Carrey och Scarlett Johansson  är fortfarande bäst.....  =)

Jo, jag är en riktig filmnörd.


Och jag vill till Cook-öarna!!

Fan, har varit en stor dröm sen jag var liten...

image76

image77


Ska krypa ner i sängen och drömma mig bort dit nu..

Tare lugnt och sov så gott! =)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, ska vi åka?! Jag är på, helt
seriöst! Tar det i februari nån gång! MEEEEN ANDRÈA DÅ! Rudolf, i Sune! Herregud hur kan du missa. Okej han är svensk, men det finns ingen värre. Haha. Kramis

2008-01-17 @ 16:10:35
URL: http://sandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0