I hate Mondays...

Usch. Egentligen borde man inte få använda det uttrycket med tanke på vem det kommer ifrån..  (Brenda Ann Spencer). Ioförsäg sa väl hon "I don't like Monday's". Men samma sak, right? Jag gillar verkligen Bob Geldolf, men va fan gör man en pop-låt om massakern med just det namnet, I don't like Mondays, för? Tror inte han och de övriga bandmedlemmarna tänkte så mycket överhuvudtaget.. FY vad den låten blev populär fort. Kan inte hjälpa det, jag kommer aldrig förstå det...

Nu till annat =)

JAG HAR HITTAT MIN TRÖJA!! WOO WOO!!
Den låg längst in i den ena garderoben, under alla andra kläder.. Så nu är jag glad igen! Men jag är i desperat behov av att göra ordning mina garderober. Hmm..

Aaah, nu ringer telefonen. Är nog vårdcentralen. Dom skulle ringa "omkring klockan fem i halv tre nu i eftermiddag" (tänk datorröst).

Smell ya later, terminator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0