Gott Nytt År!

(Lite foton jag tog på nyårsafton)
   


Och så som vanligt har det gått flera dagar utan att jag uppdaterat.. Men denna gången har jag en GRYM ursäkt. ;)

MIn dator har betett sig skitskumt den senaste månaden. Har knappt kunnat gå in på internet, en enkel sida som Google tog upp till 6 minuter att ladda.. Och datorn över lag har varit hur seg som helst. Jag köpte nyligen en dator för 16.000 så SÅ jäkla seg ska den inte vara! Jag höll på att bli vansinnig....

Iallafall så bytte jag virusskydd från Norman till AVG. Och direkt hittade AVG över NITTIO olika trojaner plus massa annan skit. Så fick jag reda på från andra att Norman verkligen är ett stort skitprogram.. Vilket jag verkligen upptäckte. Bojkotta Norman.. Ska skriva hotbrev till dom.

Och nu efter massor hjälp från IDG.se har jag äntligen min dator tillbaka! Wihoo!
Så stort tack till dom! Verkligen suveräna människor. :)



Jag har dessvärre inte mer tid att uppdatera nu.. Tänkte bara göra en liten snabbis ;)
Bloggar mer framåt kvällen!

Kram kram, vattenkran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0