Den är borta!!

Jag kan inte hitta min älskade Ramones t-shirt!! Jag får abstinens.. Var är den???
Ännu en anledning till att ta en rejäl städ-runda i garderoberna, perhaps..?



"Blogga senare ikväll" my ass... ;)
Sorry, jag har totalt glömt bort att blogga. Trodde att jag gjorde det på kvällen där sen. Hihi. :)

Sitter och lyssnar på Milla Jovovich. Shit, vad grym hon är.. Har gillat hennes musik länge, men inte lyssnat på ett tag. Så har jag börjat lyssna nu igen. Grym skådis också för den delen.. Return To The Blue Lagoon, Resident Evil.. The Fifth Element med Bruce Willis och Ian Holm. Shit, vilken rolig film!
 - Leeloo Dallas, mul-ti-pass. MUL-TI-PASS!

 

Haha. Underbart.

Och så en video från en av hennes konserter.

The Alien Song (For Those Who Listen)





Nog för idag. :) Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0