Bring it on!

Nu har jag förberett mig, ordentligt! BRING IT ON, säger jag bara!!
När dom varnar på tv:n om strömavbrott, då måste man förbereda sig här där jag bor.. Det blir strömavbrott här av enbart lite regn. Och vi lever på 2000-talet, vad är detta..?

Iallafall. Miljoner ljus är ditsatta runt om i lilla huset. Det blir inte lite mörkt när det är strömavbrott här!! Man ser inte handen framför sig. Sist det blev strömavbrott satt jag vid datorn, runt 2:00 på natten.. Wooom, så blev det kolsvart. Jag trodde jag blev blind. Som tur var, var mammsen hemma den natten och kom in med ett ljus, för jag var helt vilsen i mitt rum.. Och hon började asgarva när hon kom in till mig, för av nån anledning skulle jag gå mot dörren, men gick åt helt fel håll.. Jag skulle ut genom fönstren... Så, så svart blir det!

Håller på att ladda upp en liten video på YouTube, där Armani spelar piano! Haha. Han har kunnat det sen han bara var 3 månader.. Lilla plutten, han nådde knappt upp då =) Jag har bara inte filmat det, men många har velat se det så, nu har jag äntligen spelat in det! Får se hur lång tid det tar innan videon accepteras, lägger in den här senare.. :)

Imorn är det Stjärnorna På Slottet igen! Det är nog bara jag och hundratals tanter som tycker det är asroligt. Fan vad jag älskar Britt och Peter Stormare, så sköna!! Och Härenstam, han är som en mysig liten gubbe som springer omkring och bus-flinar. =) Och Malmsjö.. Snacka om artist! Även om jag definitivt inte lyssnar på den sortens musik, men man kan inte annat än att bli imponerad! Arja? Henne har jag inte att säga om.. Sura, bortskämda kärring.. (Sorry).

WOW! Jag tror faktiskt det redan går att kolla på videon! Let's try, shall we?




Haha. Han borde få huvudvärk. "Kan du spela?! KAN DU SPELA?!"
Visst är han lite söt iallafall, även om det inte är en speciellt svår konst? :)

Eeek, börjar bli super-dimmigt här nu. Det skulle regna under "stormen" tror jag också.. Fast det är mysigt när det är strömavbrott. Kan man ligga framför brasan med vovvarna och läsa en bra bok. Men det får gärna sluta till vovvarna behöver ut..

Take care! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jaa, den Rudolf ;D Han är ju roligast ever. Haha. Jasså, hmm.. Men då får vi väl börja köpa trisslotter då. Så vi kommer iväg nån gång. Hoppas ni slipper strömavbrott, ha det jätte bra! Kramis

2008-01-19 @ 18:44:04
URL: http://sandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0