"According to the map, we've only gone 4 inches..."

Dum & Dummare. Man tröttnar aldrig på den.

Jag tänkte ha en liten "Farrelly Brothers"-filmkväll nån dag. Och bara sitta och asgarva åt några deras filmer!
Dum & Dummare, Den Där Mary, Mina jag & Irene, Kingpin.. Underbart.

  



Det ska bli storm i helgen!! Om man nu ska lite på det som sägs...
Har det inte varit väl mycket stormar nu i Sverige på sistone? Obehagligt.



Glömde ju blogga om "I Huvudet På Gynning"! Premiären var ju i tisdags (tror jag..). Shit, vad rolig hon är! Jag erkänner, när hon var med i Big Brother höll jag på att kräkas varje gång hon visades i rutan, vilket var oerhört ofta. Men hon har verkligen växt mer och mer i mina ögon. Så skön personlighet! Varför kunde inte hon få vara fortsatt programledare för Idol istället för hyper-sportnörden Peter Jihde.. Herregud. Han förstöre ju hela programmet med sina färdigskriva, hemska sk. "skämt." BIG MISTAKE, TV4! Big mistake.. Go Carolina, go Carolina!

image82


Nu ska jag skutta in i duschen, sen blir det passionsfrukt-smoothie framför en film, förmodligen. Våran förbannade boxer fungerar inte.. Och det känns inte så jäkla kul att stå och betala 1000 spänn för en ny, när man snart ska köpa på sig en ny, bättre tv. Boxrarna är ju inbyggda idag. Jaaa, det behövs nån liten låda till.. I know. =) Men va ska jag ha den andra boxern till efter tv-köpet? Nada pinata..

Ta-ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0