Söndag

Det är redan 24 februari. Vart tar tiden vägen? Den går alldeles för fort...

Kändes konstigt att vara hemma igår-kväll och hänga framför tv:n. Dom 2 lördagskvällarna/nätterna dessförinnan har jag ju vart på grymma konserter. Den 9:e var det ju The Cure som gällde. Det har inte riktigt etsats in i mina små hjärnceller att jag verkligen sett dom live än.. Det är nästintill overkligt. Riktigt coolt. :) Lördagen efter, den 16:e, var det ju kent, som ni vid det här laget säkert förstått. Jag är så jäkla glad över att dom gjorde ett så starkt intryck på mig som dom gjorde.

Det har inte hänt så mycket annars.. När jag kom hem igår, funkade inte telefonerna efter stormen. Varken dom vanliga, eller mobilerna. Sinnessjukt. Vi lever på 2000-talet, och så funkar inte ens Telia-nätet till mobilerna här på landet. Va fan..? Ioförsäg såg jag anledningen när vi åkte hem.. Höll på att åka av vägen, för mitt i svängen låg det världens största träd mitt över vägen, och bredvid låg det sladdar överallt.. Då fick man lite ångest. Tänk om det skulle hända, just dom få sekunderna man åker förbi? Få elsladdar och skit i bilen.. Grillad Andréa, och grillad mamma. Men det tycktes dom ha fixat under natten, för sen kunde man sms:sa som vanligt igen! Galen i sms och mms som man är! =) Fick ett roligt mms av farsan på tal om det... Dom hade VIP-biljetter till genrepet på Melodifestivalen nu när dom var i Cloetta Center. Mitt i natten, efter själva "showen" (om man nu kan kalla det show.. Jag förstår inte varför man ens kollar på skiten längre...) kom det ett litet mms där farsan, farsans bästa vän och söta, underbara Babsan hade skitkul. Babsan är ju helt underbar. :)

Iallafall!

Jag är så jäkla trött idag. Eek. Grått och tråkigt ute.
Lägger upp ett par söta bilder på min älskade snuttskrutt. Det lyser upp i det gråa vädret. :)


"Mmm.. Pinne..."
image163

"Jag måste käka fort så inte matte ser mig... Jag vet att jag inte får käka på pinnar..."
image164

"Vadå får inte?"
image165

"Du! Jag käkar på min pinne så mycket jag vill..."
image166

"Inte..? Fan. Den är ju så god, ju..."
image167

Kommentarer
Postat av: Gina

Va söt din hund är, leka han bra med era andra hundar?

Det skulle vara kul att se hur håret blev :)

2008-02-25 @ 08:43:28
URL: http://ginaomartin.blogg.se
Postat av: Sandra

Hmm, jag försökte svara på ditt mms typ fem gånger, men det gick inte. Kanske hade med stormen att göra då?! Ville iaf bara tacka för det uuunderbara videoklippet jag fick, gosh man blir ju helt salig. Ha det bra, hälsa! Kram

2008-02-25 @ 13:58:39
URL: http://sandraa.blogg.se
Postat av: Andréa

Gina:

Tack! Han är ett riktigt busfrö, men har en väldig personlighet :) Han är så pass mycket större mot nakenhundarna, så "leka" går inte så bra, hehe.. Han har mest bara dragkamp med Aladdin. Men dom går däremot väldigt bra ihop sig. Och det är vi väldigt glada för, alla tre är trots allt okastrerade hanhundar!

Sandja:

Det hade nog med stormen att göra ja! För jag har icke fått nåt, buhu. Underbart, eller hur! Herreguud.. *drömmande suck*. Kram :)

2008-02-26 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0