Lila vann!

Japp. Det blev svart hår, med lila i. Mycket fint. Tack min underbara frisör! :)

Hade en liten omröstning. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha helt svart, svart med blodrött i eller svart med lila i. Folk sa allt möjligt.. Men så nämnde min frisör när jag satte mig i stolen, utan att jag sagt nåt, ordet "lila". Så så blev det! Me very happy! 

Och så en video till jag filmade i lördags.. En av världens finaste låtar. Har jag faktiskt alltid tyckt, i smyg... Även jag som inte lyssnade på kent för ett par veckor sedan.

Jisses, vilket pucko jag har varit!

Romeo Återvänder Ensam (Norrköping 080216)



Och så "LSD, Någon?", självklart. Låten som gjorde att jag köpte biljetter. Tack, låten! =) Filmade hela denna gången. Tur det, för Sami som man knappt såg något av kom och lekte med Martin! (Ta inte den meningen fel...). Wii! Fick man se honom i close-up och inte bara Jocke och Martin. Hade ju varit trevligt om man kunde skymta Markus lite fler gånger bakom trummorna dock...
  
LSD, Någon? (Norrköping 080216




Suck. Ska jag köpa biljetter till Nyköping eller Örebro också?
Eller kanske rentav båda konserterna?

Det är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0