I think I'm flying, 'cause I can't feel my legs.

Torsdag-söndag.. Vilka underbara dagar!

Har flugit på moln sen i torsdag, då jag och Sandra var och såg Kent . Jag, som alltid varit Anti-Kent fick en HELT annan bild av dom. Hur grymma är dom inte! Vilka underbara personer! Det kändes inte verkligt efteråt..  En kompis till min bror sa något som jag upptäckte var väldigt sant: -Man kan inte förneka Kent i evighet. Dom är så pass bra. Word! 

Förband var Familjen. Eh. Jag har inget att ens säga om dom.. Det var ganska katastrofalt. Om inte MEGA-katastrofalt..

Bilder jag tog under konserten.
    

  


Låtlistan för kvällen:

1. Vy från ett luftslott

2. Sundance Kid

3. Socker

4. 10 minuter (för mig själv)

5. Palace & main

6. Revolt lll

7. Columbus

8. Lsd, någon?

9. Romeo återvänder ensam

10. Generation Ex.

11. Den döda vinkeln

12. Musik non stop

13. Kärleken väntar

14. Ingenting

15. Om du var här

16. Dom andra


Encore 1:

17. Kevlarsjäl

18. Vinternoll2

19. 747


Encore 2:

20. Mannen i den vita hatten (16 år senare)

Filmade lite med.

'LSD, någon?'
Låten som gjorde att jag ens beställde biljetter till konserten. Hur grym är inte övergången 0:18 och framåt?! Man blir ju helt fel.. Så underbart! :)





'Ingenting'


'Columbus'


 Mer är påväg! :)

Sen i lördags drog jag och brorsan + hans flickvän Lina till underbara STOCKHOLM!
Lina drog till sina kompisar medans jag, brorsan och Olle (som vi mötte upp på stationen) drog iväg till ytterligare en person. Rörigt värre.. =) Vi var ju på The Cure på kvällen! Så overkligt att se The Cure live. Helt sjukt. Så grymma dom var! Vilken form dom var i! Konserten var dock 1 timme för lång.. Dom höll på i över 3 timmar. Mellandelen var fruktansvärt seg. MEN! Topparna gjorde att allt var helt underbart! Tog tyvärr inte med mig kameran in till Hovet, tror inte att man får det faktiskt.. Iallafall inte den jag har. Så det blev att filma med mobilen. '

image123


Låtlista:

Open
alt.end
A Night Like This
The End of the World
Lovesong
Pictures of You
Lullaby
From the Edge of the Deep Green Sea
Please Project
The Walk
Push
How Beautiful You Are...
Inbetween Days
Just Like Heaven
A Boy I Never Knew
If Only Tonight We Could Sleep...
The Kiss
Shake Dog Shake
Us or Them
Never Enough
Wrong Number
One Hundred Years
End

Encore 1:
At Night
M
Play for Today
A Forest

Encore 2:
Let's Go to Bed
Freak Show ("Don't Say Anything")
Close to Me
Why Can't I Be You?

Encore 3:
Boys Don't Cry
Jumping Someone Else's Train
Grinding Halt
10:15 Saturday Night
Killing an Arab


A Night Like This (Hovet 9/2) Inte min video!:


Förband här var 65 Days Of Static. Här snackar vi om FÖRBAND på hög nivå! När vi kollade på en video med dom innan vi drog till konserten undrade jag vad fan det var frågan om.. Ytterligare ett nytt nörd-band tänkte jag. Men när det var live.. Det gick rakt in i hjärtat, man blev verkligen berörd, så fruktansvärt grymma. Man ville inte att dom skulle sluta. Äkta mamma-musik som min bror och jag konstaterade, haha. :)

Retreat, retreat



Efteråt blev det att ta tunnelbanan till Debaser! Rekommenderas stark för dom som inte vart där! Det var verkligen så bra som man hört att det ska vara.

Nu får det räcka för idag. Kan prata om detta i evigheter annars. :) Blir mer Kent-videos när jag lagt in dom på YouTube!

Puss o kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0