Crying on Saturday night...

"And I can't remember when I saw her last
We were running around and having a blast
But the backseat of the drive-in is so lonely without you
I know when you're home

I was thinking about you
There was something I forgot to say
I was crying on a Saturday Night

I was out cruising without you
They were playing our song
Crying on a Saturday Night
"


Misfits - Saturday Night


En av världens bästa låtar?
Jo, at least I think so.. Me love it. :)

Jag är lite tudelad när det gäller Misfits två olika sångare genom tiderna... Danzig eller Michale Graves (nej, jag stavade inte hans namn fel...), vem är bäst egentligen? Jag tycker faktiskt att Misfits fick ett litet lyft när Michale klev in... Danzig's röst är helt underbar, nån blandning mellan Elvis och Jim Morrison. Och låtarna i början av Misfits-tiden är otroligt bra.. Men jag tycker ändå det är något lite extra med Michale. Blir jag mördad nu av alla inbitna Misfits-fan? =)

I vilket fall som helst är det Michale som skrivit Saturday Night. Så jag tycker han kan få lite mer cred än Danzig nu. :) Hittade en väldigt cool video när Michale kör den själv, akustiskt. Mycket känsla, mycket fint! Man ser hans face också för den delen! Haha (Ingen make-up).



Nu vill jag med spela den!! Måste sätta mig med guran sen efter detta är skrivet...



Är ett par dagar sen nu igen sen jag uppdaterade.

En barndoms-vän till mig, Sandra, var här från onsdag-fredag. Det var mycket roligt! Vi fördrev tiden bl.a med att åka en kort sväng till Vimmerby. Vi skrattade även ihjäl oss åt Björn Gustafsson ett par gånger.
-"Aaa, men DU 'rå!!" HAHA! Underbart. Och så ett par klassiker med ROBERT Gustafsson. Walling är bäst. :) -"Kolla, skate-are! Skittöntigt! Dom är så jäkla töntiga.." *asg*. Och vi körde Crazy Taxi och Ready 2 RumbleDreamcasten! Tjena, hade glömt hur roliga dom spelen är.. Måste spela mer, mer, MER!

Anyways. Idag blev det snöstorm här.. Det bara kom, poff. Började med att det snöa fastän solen sken, väldigt skumt... Sen tog det fan hus i helvete, haha! Såg inte UT! Fönstren blev igensnöade.. Så jag har skottat lite nu ikväll. Är själv hemma, mycket skönt! Är lite nerv-vrak över ifall elen håller i sig om det börjar storma igen! Gå ut med tre hundar i ena handen, plus en fick lampa i den andra, och så är det kolsvart ute.. Och så börjar dom skita eller nåt, hundarna alltså... Då är det PROBLEEEM! =)

Nu ska jag skutta in i duschen, inte "orkat" ta den dagliga duschen idag ännu.. Så den får bli nu! Sen ska jag krypa ner i sängen, om jag får plats bland alla hundar, och kolla på nån film tänkte jag. Började se Fight Club inatt när jag inte kunde sova.. Det var ett extremt bra sömnpiller faktiskt.. Somnade efter 3 minuter, och jag älskar den filmen fruktansvärt högt, så jag vet inte vad som hände..

Just ja!! Armani fick stolleryck igår kväll!! Så skickade jag en bild till hans uppfödare, Fanny, och hon skickade en tillbaka lika snabbt på Armanis pappa! VADÅ SÅDAN FAR, SÅDAN SON! (Farsan till vänster, Armani till höger..)

 


Haha, skit kul!! =)

OH NO! Jag glömde ju att jag måste spela lite gura.. Duschen får bli senare!
Take care!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pratar du med mig eller pratar du med en elefant?! Haha. Tack för dom dagarna, var supermysigt. Och sjävklart tack för i torsdags! Yeeeeah! Bara 4 dagar kvar nu! Vi hörs! Hare och kanin! Kraaam

2008-02-12 @ 14:38:30
URL: http://sandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0