"I'm a big boy!"

Första gången i år det är tillräckligt varmt för att kunna äta ute på baksidan i solskenet utan att frysa ihjäl.

SÅ UNDERBART!

Snart dags att sätta upp superstora poolen jag köpt till valpen om det är så här varmt! He he.. ;)
Han har faktiskt inte badat en endaste liten gång än. Det var visserligen sommar förra året när jag tog hem honom, men jag tyckte han var för liten då... Men han lär nog gilla det, lilla busungen!

Jag blev så glad häromnatten så jag skrek rakt ut... Jag hittade en film jag inte sett på HUR länge som helst. "Get Ready To Be Boyzvoiced". Så jävla rolig så man får träningsvärk i magen efteråt av alla skrattattacker. En påhittad dokumentär om "Norges största pojkband". Musiken är hemsk, karaktärerna är helt underbara och dom är norrmän. Herresatan.. Jag måste se den snart igen.

"I'm a big boy!"


Hilarious. :)

Ikväll blir det Bullet In A Bible. Längesen man såg den. Grymmaste musik-dvd:n ute? Japp, jag tror det.



Lilla energiknippe där!

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0