Hälge-bebisar!

Yippi!! Vi blev uttråkade här och drog iväg med bilen en sväng för att träna voffen. Vi satt hela vägen och gnällde och sa "Va fan kan det inte komma nåt coolt djur för!".

DET HJÄLPTE! En älgmammis med två supersöta bebisar kom och gick lite lugnt. :)
Okej.. Älgar, jag vet. Man ser det hyffsat ofta kanske.. men ändå. Det är alltid lika underbart. Jag ska bli en älg i mitt nästa liv. Dom är tuffa.

image178image179

Ungarna hade någon lite konstig grej för sig.. Dom lutade sig framåt på benen och käkade. Skitsött! :)

image180

Yeah! Fan, kom igen! Nu leker vi! :D
image181

Det kom ett par tranor också. Men dom var inte lika roliga...

image182

Och så var det ju dessa små ulliga, tussiga, fluffiga bollarna till fågelungar...
Man smälter ju...
image183 image184 image185

Snuttungar! :)

Nu ska jag pussa på min snuttunge Armani som ligger halvt död i sängen efter träningen och sen vet jag inte vad det blir av. Film kanske? Ser ut att bli regn om en stund. Det skulle ju bli åska igår! Men den kom aldrig.

Ciaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0