Då har jag startat en blogg!

Precis som alla andra visserligen..

Men ändå!  Får se hur länge man orkar hålla uppe intresset och uppdatera, tihi. :)
Kommer väl mest lägga upp fotografier jag tar (eftersom jag är så foto-galen!) och uppdatera hur det går med min underbara lilla valp.

Just nu ligger min lilla Whippet, Armani, och gnäller i korgen. Han tycker att sin mamma är supertråkig som inte bryr sig om att ligga och gulla med honom hela tiden, och bara sitter framför den tråkiga grejen som surrar konstigt. (Som man dessutom inte får gå i närheten av, eftersom man gärna tuggar på sladdarna..).

Min ängel, precis efter att jag tagit hem honom (8 veckor)!
image1

Leksaker är bra tröst när man inte riktigt vet vart man är än.
image3

Ligger och sover med morfar efter den långa färden från Blekinge upp till Smålands gräns!
image2

Shit, vad tiden går fort! Han blev redan 5 månader den 12:e oktober! Se så stor och ståtlig han börjar bli. :)
image4


Det regnar ute. Väldigt mysigt faktiskt! Iallafall än så länge när man inte behöver ge sig  ut på diverse ärenden.

Jag köpte en ny film idag, Bröderna Grimm. Har hört av olika människor att den både är extremt rolig, scary och totalt crazy. Så den passar nog mig perfekt! Ska krypa ner under täcket och tända ljus och starta igång DVD:n och se om den var värd pengarna. Man kan ju vila ögonen på Heath Ledger i annat fall.. ;)

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Petra

Shit, den är ju bra ju!! :D

2007-10-29 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0