Torsdag.. eller är det fredag?

Jag är vimsig. Som vanligt. Har noll koll på vilken dag det är. Jag tror det är torsdag. Hihi :)

Skulle dragit till veterinären med lilla Armani i´morn, han har hostat alldeles för länge nu.. Men min skjuts (jag som aldrig tar tag i körkortet, SKÄRPNING ANDRÈA!.. och bussar existerar inte här på landet) ligger med 39 graders feber, alltså min mamma. Så får åka in i nästa vecka istället. Han klarar sig, han är inte sjuk, bara hostig. Min lilla plutt. Måste bli frisk så han kan springa fort, fort igen som han så duktig kan göra. :) Han får inte motionera så länge han har hosta har jag fått strikta order om. Btw, sett nya 3-reklamen? Den knäcker ;) Vinthundar rules.

Det blir aldrig dag idag känns det som, genomgrått och blött ute. Kunde åtminstone vara ett par minusgrader, så man slipper blasket! Gnäll, gnäll..

Åh, vad sur man kan bli! Läste på Aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/helsingborg/article1347475.ab) (usch, nu gör jag reklam för den hemska tidningen.....) om en snubbe som riskerar att få sparken p.g.a sin hårfärd. För att hans chef tyckte han såg "ovårdad" ut. Vart är världen påväg? Tillbaka till 50-talet..? Dom med "normalt" färgat hår får åka i egna bussar, medans dom som ser "ovårdade" ut får åka i andra. Kan slå vad om att chefen var en äcklig gammal man, med förskräcklig comb-over, i en sliten gammal kostym han hade på sin systers bröllop, 1992...... Okej, en väldigt dum fördom. Men jag kunde inte låta bli. Jag har också samma röda nyans i håret! Superfint ju. Eller okej, den har tonat bort.. Nu är den mer.. Eh.. morotsröd? Eller, jo. Brons kanske. Måste beställa ny tid och göra om. Min frisör är bäst i världen. Me like this colour, me like it a lot.
image41

Nu ska jag och mitt hår fixa thé och kolla på världens bästa film, Dum och Dummare.
"Pete's dead! His head fell off! Yeah.. He was pretty old.." Klassiker man kör med allt för ofta.. Hihi. :)
Fast inte lika ofta som THIS IS SPARTA!!

Hare bäst, no protest.


Kommentarer
Postat av: Sandra

-YOU SOLD A DEAD BIRD TO A BLIND KID?
-UH, YEAAAH!
Herregud vad jag älskar den filmen! Hm, måste talk to you! Kanske hörs på msn imorrn eller something. Jag speakar swinglish. Byee, kramis!

2007-12-04 @ 22:41:44
URL: http://sandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0