Snö!!

Förstå! Det är SNÖ på marken!
Fast än så länge enbart jobbig snö.. Bara roligt när det är så pass mycket snö så man kan ha snöbollskrig och åka pulka. Nu när man har en helt galen valp måste det vara EXTRA roligt att leka i stora snöhögar. Wii!
Snälla, låt mig aldrig växa upp..



image28


Åh, på tal om Wii. Jag måste nog ta och köpa mig en Nintendo Wii.
Så jäkla roligt! Man blir ju besatt. Swish, swish! Jag äger på
Rayman Raving Rabbits när man ska flyga iväg med Super-kaninen! :)
image29
Ett spel HELT i min smak.









Yay, var på Queen - Another Kind Of Magic i fredags med Sandra. Underbar show! Och Andréa smälte när David Shannon sprang ut i sina små solglasögon! :) Helt GRYM sångare. Jenna Lee James, Anders Ekborg och Jodie Jacobs var med också. Jodie och David var nog dom enda som fick in den riktiga rock-känslan i Queen-låtarna. Anders och Jenna fick det att låta lite VÄL mycket musikal.. Bäst var iallafall "I'm going slightly mad", "Who wants to live forever?" och självklart  "We are the champions". Finns det nån grymmare "allsångs"låt?! Haha!

Lite bilder jag tog under showen:

(Jodie, Anders, Jenna, David.)
   

Och två små filmsnuttar:



Oehört snyggt filmat när man sitter och diggar ,huh? Jaja..




Nu ska jag ta och avsluta denna blogg för idag!

Min bror och hans flickvän, plus min momor och hennes *host* manliga vän (man får inte säga annat) kommer på middag snart. Blir älgkött, yummy! :) Jag som inte käkar kött speciellt ofta.. Men vilt är bra! Dom har inte stått i något stackars bås och haft dödsångest..

Smell you later! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0