Am I retarded or am I just overjoyed?

Torsdag idag. Har varit en seg-dag. Har bara sovit känns det som. Fast det är skönt ibland det med. Men man blir så underaktiverad. Gaah!



Var och tog blodprov imorse. Igen... Undra hur många gånger man gjort det i sitt liv egentligen.. Börjar kännas som en vardaglig vana att åka och ta blodprov och vänta på svar. Senaste gången jag var på U.S i Linköping och tog blodprov på labbet (som för övrigt har världens underbaraste personal), höll jag på att garva ihjäl mig. FYRA personer försökte ta blodprov på mig. FYRA! Hallå? :) Jag hade hål överallt, superroligt! :) Tur att man inte är rädd.. Mina jäkla ådror är så tunna och ligger så djupt, är EXTREMT sällen dom lyckas hitta nåt.. Iallafall. Första personen försökte tills hon blev svettig, sa halvt i panik: -Jag måste ha nåt.. och sprang ut till fikarummet. Nästa person kom in. -Hej! Är du jobbig? sa hon och skrattade. -Ja, självklart. svarade jag och hon försökte på andra armen till även hon gav upp. Tredje personen kom in, hon vågade inte ens försöka, utan tog ett av proverna i fingrarna istället. Men eftersom dom behövde 3 andra, hämta dom en fjärde person som var på lunch. En väldigt humoristisk amerikanska, som efter många "God damn it.." och "For christ's sake.." lyckades hitta en bra ådra i min handled.

Jag gick till min bästis, farmor, som fyllde år den dagen och hade 5 hål i ena armvecket, 6 i det andra, 1 i ena handen på ovansidan, 2 i den andra och självklart handleden. Fingrarna är inte inräknade där.. Folk trodde nog jag hade svåra problem med droger när jag gick därifrån. Jag hade kul iallafall! =) Men var förbannat yr, gick och lulla runt. Fick en känsla av äckelscenen i Saw 2, när Amanda blir nerslängd i hålet fyllt med sprutor. Isch..



Armani börjar bli superduktig på fot! Går precis tätt intill mitt ben och glor som tusan på mig, och sätter sig direkt så fort jag stannar. MEN, bara inomhus... Ute är han en liten spellevink. Går helt konstigt. På snedden och framför och bakåt och huller om buller. :) Men det ska tränas, tränas, tränas bort.

Han har iallafall kommit på att snön är ASBALLT!

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
image35

Get out of the waaaaaay!!
image36

Huh..?! Sa du nåt? Jag bara... eh... lekte lite...
image37



Åh, såg precis att Day After Tomorrow  går ikväll. (Jäkla farsan som snor den DVD:n för mig hela tiden.) Emmy Rossum.. Så underbar människa!! Hennes skiva hon gett ut är nog grymt bra. Hennes singel, Slow Me Down, är fantastisk. Väldigt annorlunda. Verkligen en sån skiva man sätter på när man bara ska slappna av.. Dennis Quaid är med i filmen också ju. Han är ju superb som Jerry Lee Lewis i Great Balls Of Fire!  Fan bättre än Mr. Lewis himself. :) Nä... Inte riktigt. Men nästan... Hm, måste nog se The Phantom Of The Opera sen ikväll efter Day After Tomorrow. Värsta Emmy Rossum-kvällen! Och så en daglig dos av Gerard Butler.. Yummy ;)

Nog för idag! Jag ska ta och städa lite, sen är det kört för vovve-gänget. Dom ska duscha hela högen efter kvällspromenaden. Snacka om att jag ska bädda in dom i duntäcke framför vedbrasan när dom duschat.. Tycker likea synd om dom varje gång.. Men dom måste också bli rena. :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad mycket snö ni har! Fast visst ja, ni bor ju på landet! ;D Ha det bra, blir pulka-race när jag är hemma igen! Puss och kram!!

2007-11-15 @ 20:42:19
URL: http://sandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0