Aaaah!





Nya bilder på gullungen! (4/11 -07)

Bus på tomten.

image18


image19

                                                                                                Tröttis efter långpromenad!
image25


Armani och jag har tränat på att lägga en leksak i en låda idag, igen. Det börjar gå in för honom vad han ska göra! :) Men bara när klickern och godis är framme. I annat fall vägrar han. Han är smart. ;)

Han är så söt när han spelar piano. Måste lägga upp en video på det.. Han står och trampar och trampar och trampar på tangenterna när man frågar om han kan spela. Och när man säger "Var är svansen?". Han snurrar runt som en idiot. Han börjar även förstå skillnaden på "Nudda med tassen" och "Nudda med nosen". Förut har han nuddat saken han ska röra vid både med nosen och tassen. Roligt är det iallafall att träna cirkuskonster med honom. Han är oerhört lätt att lära nya tricks. Man han är aningen för liten för att tända lampan än, han når inte riktigt upp på något sätt, hihi. :) Men han har förstått vad han ska göra iallafall! Och kul tycker han att det är! Shit, vad han skäller av glädje. Han låter och gnäller och puttar på en hela tiden när man tar fram klickern och ett par godisbitar. :) Får se om jag ska låta honom springa Whippet-race nångång, eller kanske Lure Coursing. Skulle vara lite coolt att se hur snabb han är. Dom är sjukt snabba.. Greyhounden kommer upp i 70 km/h, Whippeten 65km/h. Ganska imponerande eller vad?! Man ser bara en liten skugga svischa förbi på tomten ibland när Armani sätter fart, och han är knappt 6 månader.. :)

Två bilder till.. ;)

image26

image27

Nu får det vara nog med Armani-bilder för idag!



Tänkte även dela med mig av lite natur-bilder jag tagit nu i höst.

image20

image21

image22

image23

image24

Hope you like 'em!!
Blev mycket bilder. Men finns väl alltid nån som uppskattar det!

Hare och kanin! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe jaa, jag har haft den riktigt länge, men jag har raderat mina äldsta inlägg. Lite synd egentligen, kunde vara kul att läsa dom nu när det gått ett bra tag! Åhh, jag kommer ihåg hemma hos dig vid HSB och vi såg på terror, eller var det kanske när du bodde i Härna. Hursom, skräckisar är som bäst med dig för du har alla. Hehe. Jaa, vi hörs under veckan och bestämmer resten!! Ha det graaajt! Pussen!

2007-11-04 @ 22:39:12
URL: http://sandraa.blogg.se
Postat av: Gina

Ja, det var länge sen! Jag har inte en aning om vad du har för dig nu för tiden, var du bor eller ens att du hade fått en supersöt vovve :)

Fina bilder du har tagit i höst!

Jag kommer att fortsätta spana in din blogg framöver så se till att fortsätta skriva, och berätta mer, mer, mer om vad du har för dig om dagarna! Ha det så bra och hälsa hela familjen!

2007-11-06 @ 22:20:55
URL: http://ginaomartin.blogg.se
Postat av: Amina

Vilka fina bilder!Jag gillar att du valt namnet armani:D

2007-11-07 @ 09:29:31
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0