Huh?!

Tjo alla glada människor!

Jag förstår inte... Jag är fortfarande sjuk. Mina små hjärnceller som finns i mitt huvud har plötsligt förvandlats till milk-shake därinne tror jag. Eller brain-shake kanske låter bättre? Och det är ynka fyra dagar kvar till Julafton! FYRA! Och jag har inte inhandlat EN ENDA JULKLAPP! Vad ond jag är... Jag kommer nog inte få några julklappar tillbaka. Måste försöka ta mig till nån affär snart utan att hosta massa slem på alla människorna som jag kommer möta, haha. Ska i vilket fall som helst köpa en Soda Stream till min mor (Det törs jag skriva här, hon är inte så haj på datorer) så hon kan vara lite snällare mot miljön. Hon dricker väldigt mycket Ramlösa. Icke bra för miljön, mamma... Så det blir att göra eget! Superbra! Jag ska köpa en med smaksättning Citron/Lime så jag kan ha nytta av den också, muhaha! :) Btw, vilken skillnad det är på Ramlösa och Loka! Loka är snuskigt äckligt. Smakar kemikalier. Ramlösa rular! Kaktus eller den där.. hm.. granatäpple tror jag det är? är ju superba! Nog reklam för Ramlösa.

Armani ligger och gullar med Chip i sängen just nu. Dom ligger ihop som en liten boll och tycker livet är helbra under täcket! Aladdin (aka Lilleman eftersom Aladdin verkligen är ett hemskt namn på en hund) är hos mormor idag. Där gillar han att vara, och bli rejält bortskämd. Sitta på bordet och titta ut på alla snygga hundra som går förbi och bli serverad köttbullar och leverpastej på silverfat. Han skulle RULLA ut från dörren om mormor hade honom i 2 veckor... "Men dom ser ju så hungriga ut. Får dom nåt?". Det är det enda mormor säger när man är där med vovvarna. :) Säger man ja, blir det köttbullar med sås i en tallrik. En potion nog för en grand danois eller irländsk varghund kan tilläggas. Säger man nej, blir det ändå köttbullar som hon slänger åt dom då och då när hon tror att ingen ser. Blir att passa på henne ordentligt på Julafton (familjen firar alltid tillsammans hos min mormor) så hon inte förgöder voffarna. Hjälp..

image50

Wii!! Julafton!! Julafton! JULAFTON!!
Det är verkligen något speciellt med julafton. Det är något magiskt. Så fort man vaknar på morgonen vaknar man med ett leende och så håller det leendet i sig hela dagen till man går o lägger sig. Så ligger man och ler när man sover också. Iallafall jag.

image51



Nu ska jag gå och dricka ingefärs-té och drömma mig bort till julafton. Ska nog ta och starta igång en film också. En Vampyrs Bekännelse var längesen jag såg... Den får det bli.

Ha det bäst!

*host host* Observera fin julgran. Tihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0