Hey ho, let's go..

Eller nåt sånt. Jag är sjuk, fortfarande.. Börjar bli trött på det. Snart 3 veckor av konstant hostande och sängliggandes. Jag är UTTRÅKAD! Gnäll, gnäll.. Jag ska sluta :) Hihi.

Fredag idag. Kändes skumt att det inte var något Idol ikväll. Har konstaterat att det verkligen är ett stort skit-program.. Är väldigt glad över att Marie vann över Amanda iallafall. Amanda verkar hur grym som helst, men what's with the attitude lady..?! Gosh.. Daniel skulle ha vunnit, LÄTT bästa artisten av alla som var med i år. Bästa som varit med något år av Idol, snarare.. Så grym kontroll på sin röst. När han sjöng The Scientist av Coldplay får bli veckans video! :) Får flashbackar av när min kära syster och Daniel skuttade runt på scenen med några till personer när dom var i tonåren och sjöng exempelvis en låt som heter Coola Hundar. Måste ta och hitta den gamla låten... Väldigt rolig! Haha.

Åter till The Scientist, gåshuds-varning:





image48

Armani lirade lite på elguran idag.
Tror han försökte vara cool och spela Pet Sematary med The Ramones efter att vi sett den filmen för ett par dagar sen, Jurtjyrkogården (stavade jag rätt nu enligt filmen?). Har aldrig förstått meningen med att det ska vara "fel"-stavat? Help me.. :)

Grymt äcklig film iallafall!! Alla skräckfilmer med små barn som springer omkring och mördar folk är äckligare än mycket annat.. Iiiiik!


Blir en kortis uppdatering idag, om absolut nãda piñata. Haha, snygg spanska, ey? Måste pigga på mig snart, har inte inhandlat en endaste liten julklapp till NÅGON ännu, och det är redan 14:e december idag! 15:e om exakt 55 minuter.. Jag känner hur paniken kommer, aaah! Julafton är så mysigt så det är inte sant! Hörde att det inte skulle bli någon snö i år till jul.. Men hoppas, hoppas, hoppas vädersnubbarna har fel, som nästan alltid! :) Armani måste ju få en riktig julafton när han firar det för första gången! Alla hundar i familjen får i princip alltid flest paket.. Chip, morsans äldsta lille vovve är expert på att ta upp julklappar. Förra året hade han rivit upp hälften av alla klappar som låg under julgranen under kvällen/natten när ingen såg honom.. Han såg ju verkligen inte skyldig ut när han kom ut med svansen viftandes som aldrig förr och papper och snöre i det lilla håret han har på huvudet, närå! Inte alls..

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Gina

Här mår alla bra :). Hoppas att du mår bättre snart! Var Daniel med och gjorde skivan som vi lyssnade till som små? Hehe, det hade jag inte en aning om! Vad roligt :). Hoppades också på Daniel som vinnare, för han var ju den självklart bästa. Ha det bra!

2007-12-16 @ 00:39:59
URL: http://ginaomartin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0